Szanowny Kliencie

Prosimy składać wszystkie reklamacje przez wniosek reklamacyjny udostępniony na naszych stronach internetowych. Pozwoli to wszystkim zaoszczędzić czas, wyeliminować pomyłki jak i ewentualne braki w dokumentacji przy składaniu reklamacji.

Niezbędnymi dokumentami do złożenia reklamacji jest kompletna dokumentacja gwarancyjna:

  • Kopia dokumentu zakupu
  • Etykiety z opakowań zbiorczych (palet)
  • Minimum jedno zdjęcie obrazujące wadę produktu

Uprzejmie informujemy iż termin odpowiedzi na złożony wniosek wynosi 30 dni aczkolwiek dołożymy wszelkich starań aby odpowiedzieć w możliwie najkrótszym czasie. W celu usprawnienia rozpatrzenia reklamacji lub ewentualnych pytań prosimy o kontakt pod numer telefonu 519 428 319.

Zapoznałem się i akceptuję politykę prywatności

Zapoznałem się z powyższymi informacjami i chce złożyć wniosek reklamacyjny